Volontärer sökes

Nu går vi in i högsäsong som är en härlig men hektisk tid här på golfklubben. Det är som ni alla vet även en tid då vi har ett stort förändringsarbete framför oss och många personaltimmar och resurser läggs på det arbetet...

Därför behöver vi nu, mer än någonsin, hjälp av er medlemmar som vill vara med och arbeta ideellt här på klubben!

Nu söker vi framförallt personer som vill vara golfvärdar eller starters och hjälpa till att hålla ordning på banan. Är du utåtriktad och har lite skinn på näsan så är du helt rätt person! Startern är den som välkomnar spelarna på 1:a tee och ser till att alla startar i tid och har betalat greenfee etc. Golfärdens uppgift är att som representant från klubben röra sig ute på banan och bland annat se till att stämningen är god och att speltempot hålls osv. All utbildning och information får du av oss här på klubben.

Damer eller herrar, unga som gamla, alla är välkomna!
-och kom ihåg, en gång är bättre än ingen gång. Om flera personer ger en eller ett par av sina lediga dagar så har vi snart ett helt team som kan arbeta för att göra Gripsholms GK ännu trevligare!

Alla som har varit med tre gånger eller mer blir även till hösten inbjudna till komittégolfen som är en rolig men något annorlunda tävling som avslutas med middag på Terrassen!

Hör av dig nu, vi behöver hjälp direkt!
Ring på 08-653 53 50 eller maila på info@gripsholmsgk.se

// Kansliet & Styrelsen